вторник, 8 апреля 2014 г.

Вітаю!




Любі друзі! Я, домовичок Кузя, просто у захваті залишився від, побачених на блозі 2 класу Вінницької школи № 6, будинків ваших мрій. Мені стало дуже приємно, що  знайшов таких творчих, працьовитих, старанних, відповідальних учнів. А тепер познайомтесь і ви зі мною. 
Тепер, сподіваюсь, ви зрозуміли, що нас з вами обєднує - це мати свою мрію. Я також мрію про новий незвичайний будинок, а про що мрієте ви? 

Це так добре, коли людина має свою мрію та наполегливо крокує до неї.
Чи знаєте ви, що інколи люди намагаються у чомусь, не зовсім важливому, собі відмовити, аби заощадити певні кошти для здійснення своїх мрій?  І це зовсім не жадібність, а це - чудова риса характеру - заощадливість. Тому я вам пропоную прийняти участь у нашому спільному з вами класному, навчальному проекті "Я не жадібний, а я -домовитий!".Я хочу вам показати і навчити як і на чому можна заощадити кошти, щоб ви змогли розпочати перші кроки для здійснення своєї мрії.



Комментариев нет:

Отправить комментарий